سه‌شنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۳ |۱۳ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 17, 2024
مولوی حبیب الله حسام

حوزه/عضو شورای عالی مجمع تقریب تاکید کرد: ما مسلمانان باید قدرتمان را در عرصه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی افزایش دهیم و به تکنولوژی برسیم و جامعه‌مان را به سوی وحدت، انسجام و یکپارچگی سوق دهیم تا بتوانیم با دشمن رقابت کنیم و او را سر جای خود بنشانیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، "مولوی حبیب الله حسام" عضو شورای عالی مجمع تقریب از افغانستان در وبینار نهم کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی اظهار داشت: امروز دنیای اسلام نیازمند چند مسئله مهم است، اساسی‌ترین مسئله دنیای اسلام، نجات مردم فلسطین و آزادی مسجد الاقصی است، مسلمانانی که به خداوند متعال، روز قیامت و سنت رسول الله(ص) اعتقاد دارند، باید این سوال از خود بپرسند که در آزادی قبله اول مسلمین یعنی مسجد الاقصی سهمی داشته‌اند یا خیر؟

وی افزود: در این شکی نیست که خداوند متعال در روز قیامت در مورد دفاع از مظلومیت مردم فلسطین بازخواست می‌کند و از کسانی که با دشمن همکاری می‌کنند، حساب پس می‌گیرد. همه ما مسلمانان در پیشگاه پروردگار حساب پس خواهیم داد که آیا در کنار مردم فلسطین بوده‌ایم یا خیر؟ بنابراین ما باید در این مسئله اعلام همکاری کنیم.

مولوی حسام تصریح کرد: امروز بر همه مسلمانان جهان واجب است تا بر اشتراکات تاکید داشته باشند، جهاد فلسطین را به پیروزی برسانند و دشمن خبیث، تروریست و جعلی را از سرزمین مسلمانان بیرون کنند.

وی با بیان اینکه امروز مسلمانان بیش از هر مسئله دیگری نیازمند وحدت و اتحاد هستند،گفت:دشمنان اسلام در همه جا در حال تلاش برای تفرقه افکنی میان مسلمانان هستند؛ قبله، قرآن، پیامبراکرم(ص) محور اشتراک اصلی مسلمانان است، آنها باید بر اساس این مشترکات و با وحدت ایمانی و مبنای فکری و اعتقادی در کنار یکدیگر قرار بگیرند و وحدت خود را حفظ کنند.

مولوی حسام تصریح کرد: دشمنان در نظر دارند که امت اسلامی بیشتر به فروپاشی نزدیک شود و متفرق و پراکنده باشد تا آنها بتوانند خون مسلمانان را بریزند و سرزمین‌های اسلامی را نابود سازند.

عضو شورای عالی مجمع تقریب تاکید کرد:ما مسلمانان باید قدرتمان را در عرصه‌های علمی، اقتصادی، اجتماعی افزایش دهیم و به تکنولوژی برسیم تا بتوانیم با دشمن رقابت کنیم و او را سر جای خود بنشانیم.

وی در پایان گفت:بر ما مسلمانان لازم است تا وحدت و انرژی خود را صرف مقابله با دشمنان کنیم تا آنان حد خود را بشناسند و به قلمرو مسلمانان هیچ چشم داشتی نداشته باشند و حریت و آزادی مسلمانان را مصادره نکنند. ما باید جامعه‌مان را به سوی وحدت، انسجام و یکپارچگی سوق دهیم تا مورد حمایت خداوند متعال قرار بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha